30 июль 2021 яңалыклары

  • 30 июль 2021 - 21:27
    "Казан утлары" журналы күргәзмәдә катнашты
    Киләчәктә дә мондый чаралар ешрак оештырылсын дигән теләктә калабыз.
    473
    0
    0
  • 30 июль 2021 - 17:00
    Кыр үрдәкләре артыннан
    Шулчак «Республика Татарстан» газетасының баш мөхәррире Латышов, мине танып алды булса кирәк, хәлнең җитдилеген үзенчә бәяләп, машинасын юлга аркылы куйды. Александр Николаевич, алга басып, ике кулын җәеп, ашкынулы ташкынны туктап торырга мәҗбүр итте.
    1148
    0
    3
  • 30 июль 2021 - 16:00
    Сагыну
    Тезәм юлга кабат-кабат сагынуым (шундый көчле!).
    456
    0
    0
  • 30 июль 2021 - 15:00
    Кайту (хикәя)
    – Килгәнеңә үкенмисеңме? – Ул игътибар белән күзләремә карады, мин дәшмәгәч, кабат сорады: – Син канәгатьме?.. Ләкин башымда, күңелемдә соңгы көннәрдә купкан өермәне мин берничек тә «канәгать» яки башка бер сүз эченә сыйдыра алмас идем...
    3935
    0
    4
  • 30 июль 2021 - 14:00
    Алманың хушлашу сонеты
    Җир һәм кояш арасына бит мин зерә үләр өчен менмәгән!
    512
    0
    0
  • 30 июль 2021 - 13:00
    Йә, кем кызганыч? (дәвамы)
    – Тормыш дәрья дисеңме, әби? Тиздән анда минем зур кораб йөзәчәк. Көймәләрдәге вак-төяк «балыкчылар»ны дулкыным белән аударам мин! Әбисе һаман саен акка кара тамызды: – Хәерлегә түгел бу төшләнүләрең, кияү, хәерлегә түгел.
    858
    0
    3
  • 30 июль 2021 - 12:00
    Чәчелегез!
    Чәчелегез! Көн калмады сезгә! Йөгерегез тишек-ярыкка!
    493
    0
    0
  • 30 июль 2021 - 11:00
    СОЛТАН ШӘМСИ: ЗАМАН СЫНАУЛАРЫ АША ...
    Солтан Шәмсинең кырык елга сузылган – тоташ эзләнүләрдән торган күпкырлы иҗат эшчәнлеге безгә ике гасыр чигендәге татар әдәбияты үсешенең бик характерлы тулы бер иҗат спектрын күзалларга ярдәм итә.
    341
    0
    0
  • 30 июль 2021 - 10:00
    Сөрән
    Уннан бер, йөздән бер, меңнән бер… Чирүне ил итә – ир кеше. Чирүне ил итә – бер кеше.
    480
    0
    0
  • 30 июль 2021 - 09:00
    Кошлар оя корган җирдә... (дәвамы)
    Мәхәббәтне үч белән буйсындырып булмый шул. Яшьлегенең бер көнендә кинодан кайтып килгәндә куып тотты аны Бәкер. Бер танышы очрап, йомышым бар дип, Сәгыйтьне читкәрәк алып киткән иде. Кыз тукталып, көтеп торырга яхшысынмады. Дөресрәге, горурлыгы моңа ирек куймады шикелле. Ул егетне көтә-көтә алга атлады. Ул арада шап-шоп атлый-йөгерә Бәкер аның белән тигезләште. – Егетең шушы буламы әллә? – дип сорау бирде ул, тавышына мыскыллы аһәң салып...
    2482
    0
    5