24 август 2021 яңалыклары

  • 24 август 2021 - 17:00
    Мин ялгызым түгел хәзер (хикәя)
    Рәнҗегәннәрне күрсәтмәскә тырышып яшәдем, йөрәк астында, ни дисәң дә, аның сабыен йөртәм ич. Балага ата кеше кирәк кирәген, тик аның анасын шулай һәрвакыт кимсетеп яшәүче ата кеше нәрсәгә өйрәтеп үстерә алыр икән аны?
    3983
    0
    13
  • 24 август 2021 - 16:00
    Онытырга телим...
    Синең өчен көн-төн көрәш бара, Акыл белән Йөрәк көрәшә. Бу көрәштә кем җиңсә дә... беләм: Син булмассың инде янәшә.
    735
    0
    0
  • 24 август 2021 - 15:00
    Шәхесләр чираты
    «Хатыным авырый, карарга кеше таба алмыйм, кеше акчага кызыкмый хәзер. Эшләгәч, үзем җитешә алмыйм, күлмәкне дә үзем тегеп кидертәм, кибетнеке ярамый. Кызым еракта, Уфада тора»
    2842
    0
    3
  • 24 август 2021 - 14:00
    Сукыр тәңкә
    Җиргә аяк басар нәфес колын ничә төрле кыек юл көтә.
    474
    0
    0
  • 24 август 2021 - 13:00
    Һиҗрәт. "Бәхил булыгыз, туганнар!". Һиҗрәт кәрваны
    Барысын да сискәндереп, йөрәкләрне ярып, кышкы көнне урталай телеп, бер сәер аваз яңгырады. Ул кеше елавын да, бүре улавын да хәтерләтә иде, бу тавыштан тәннәр чымырдый, каннар өши, тыннар буыла иде... Бу дәһшәтле һәм шул ук вакытта гаять кызганыч, әрнүле тавыштан атлар барган җирләреннән шып итеп туктап калды, Тара йөкчеләре эшне аңлап алып, ау мылтыкларына ябыштылар – аларны арттан бүре куа килә иде...
    2380
    0
    3
  • 24 август 2021 - 12:00
    Сүнеп барган учак – төнге күкнең...
    И, эзлисең, күңел… Ни эзлисең? Мең югалткан халәт, бер табып…
    562
    0
    1
  • 24 август 2021 - 11:00
    Төрле чор җанисәп мәгълүматларында татарларның саннарында аермалар һәм моның кайбер сәбәпләре турында
    Россия империясендә уздырылган җанисәпләр вакытында аерым бер төбәкләрдә татарларның саны кискен үзгәреп тору, бигрәк тә Урта Иделдә яшәүчеләрнең Көньяк Урал төбәгенә дулкын-дулкын булып күченүләре, гомумән, татарларның Россия буенча таралып яшәүләре төрлечә аңлатыла, бәхәсләргә дә урын калдыра.
    363
    0
    1
  • 24 август 2021 - 10:57
    Галиәсгәр Камал музеен ачу тантанасы
    Сикертән авылында татар драматургиясе классигы Галиасгар Камал музеен ачу тантанасы булды.
    669
    0
    0
  • 24 август 2021 - 10:00
    Яшәү хакым
    Үксеп елаган шигырь мин – Тормыш Үзе тудырган…
    423
    0
    0
  • 24 август 2021 - 09:00
    Фәйзулла (ахыры)
    Тышта төн... Яңгыр сибәли. Өй түбәләрендә шыбырдашкан тамчылар төнге тынлыкны боза. Дөньяда шундый хәлләрнең дә булуын белгән җил, теш шыгырдатып ыңгыраша. Ә болытлар бертуктаусыз елыйлар да елыйлар.
    1986
    8
    10